Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta, dużej, międzynarodowej firmy, szukamy osób na stanowisko:
Key Accountabilities:
- Managing customers" business needs over the phone
- Processing customers' requests and updating data in the computer systems
- Receiving and responding to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments and returns
- Generating innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
- Assisting other team members to leverage and develop their capabilities
Requirements:
- Excellent knowledge of Danish or Finnish (min. C1)
- Good knowledge of English (min. B2)
- Experience in Customer Service area will be an asset
- Enthusiastic approach to team work and focus on internal and external customers
- Knowledge of MS Office applications
We offer:
- Employment contract
- Stable job in professional team
- Work in multicultural environment
- Employee's benefits: e.g. private health care, life insurance
- Trainings
- Relocation package for candidates outside Poland