Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Razem ze swoim klientem, świadczącym profesjonalne usługi w branży hotelarskiej. Firmą będącą pośrednikiem wynajmu wysokiej klasy apartamentów w wyjątkowych lokalizacjach na terenie Trójmiasta, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zadania:
- Nadzór realizacji procesu inwestycyjnego.
- Analiza stanu technicznego lokali.
- Udział w opracowywaniu planów w zakresie remontów i aranżacji mieszkań przeznaczonych na wynajem.
- Kontrola jakości prowadzonych prac remontowych.
- Zarządzania procesami: projektowania, uzyskiwania pozwoleń i decyzji.
- Przygotowywanie projektów aranżacji.
- Przygotowywanie oraz kontrola realizacji budżetów.
- Wybór oraz koordynacja firm podwykonawczych.
- Przygotowywanie ofert dla firm podwykonawczych.
- Zarządzanie procesami odbioru i uzyskiwania pozwoleń na użytkowanie.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie kierunkowe: architektura, budownictwo, zarządzanie projektami.
- Znajomość oprogramowania CAD.
- Bardzo dobra znajomość programu Excel.
- Umiejętność kosztorysowania.
- Znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego oraz procedur administracyjnych.
- Zdolności negocjacyjne.
- Dokładność, sumienność oraz wielozadaniowość.
- Wysokie umiejętności organizacyjne.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy B2B.
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności.
- Pracę w przyjaznej atmosferze.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 w biurze w Sopocie.
- Pełne przeszkolenie.
- Potrzebne narzędzia do pracy.