Stanowisko: Pracownik działu kontaktu z klientami

Data publikacji: 2017-11-17

Pracownik działu kontaktu z klientami

Miejsce pracy: Gdynia

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Nasz klient to jeden z liderów w branży telekomunikacyjnej. Firma zrzesza młodych, nastawionych na rozwój pracowników oferując komfortowe warunki pracy, świetną atmosferę, pakiety szkoleń i benefitów. Aktualnie nasz klient do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko:

Obowiązki:

  • Obsługa wychodzących połączeń telefonicznych.
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży w oparciu o bazę obecnych klientów firmy.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów.
  • Praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych.
  • Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientem.
 

Wymagania:

  • Komunikatywność, zaangażowanie, asertywność.
  • Szybkość w przyswajaniu wiedzy, chęć nauki oraz rozwoju zawodowego.
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
  • Dyspozycyjność przez 6.5 godziny dziennie, 5 dni w tygodniu + w wybrane soboty (możliwość dostosowania grafiku do studentów dziennych).
 

Oferujemy:

  • Atrakcyjny system premiowy bez górnego limitu!.
  • Pracę w nowoczesnym budynku.
  • Kryty parking samochodowy dostępny dla każdego pracownika.
  • Kryty parking dla rowerów.
  • Prysznice i toalety w garażu dla rowerzystów!.
  • Przestrzeń relaksacyjna z możliwością korzystania z Play Station, fliperów i piłkarzyków.
  • Bardzo dobra lokalizacja w pobliżu stacji SKM i przystanku autobusowego.
  • Karta Multisport po 4 miesiącach pracy.
  • Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami takimi jak nagrody rzeczowe, gadżety, bilety na koncerty lub do kina czy bony sodexo.
  • Praca w świetnej atmosferze z młodym zespołem lubiącym wyzwania.
  • Szkolenia z kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Usystematyzowaną ścieżkę rozwoju – możliwość awansu.