Stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Aut

Data publikacji: 2017-08-07

Specjalista ds. Sprzedaży Aut

Miejsce pracy: Żukowo

Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Wraz z Klientem – profesjonalnym serwisem samochodowym oferującym szeroki wachlarz usług z zakresu napraw powypadkowych – poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość rynku motoryzacyjnego.
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta.
  • Długotrwałe budowanie relacji z Klientem.
  • Umiejętności handlowe i negocjacyjne.
  • Operatywność i skuteczność w działaniu.
  • Zaangażowanie, kreatywność oraz zorientowanie na osiąganiu celów.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizje od sprzedaży.
  • Pracę w zespole ekspertów w prestiżowym profesjonalnym autoryzowanym serwisie samochodowym.
  • Narzędzia potrzebne do pracy.
  • Szkolenia, konferencje.
  • Imprezy integracyjne.
  • Parking.
  • Pyszną kawę.

Opis zadań:

  • Sprzedaż samochodów w autoryzowanym salonie samochodowym.
  • Profesjonalny i kompleksowy nadzór nad obsługą Klientów w zakresie sprzedaży samochodów.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez aktywne działania handlowe.
  • Analiza potrzeb Klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów.
  • Prowadzenie i terminowe rozliczanie dokumentacji transakcji sprzedaży.
  • Realizacja założonych celów biznesowych w zakresie ekonomicznym i jakości obsługi Klienta.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących wyników sprzedaży.
  • Wspieranie zespołu sprzedaży.
  • Dbałość o wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki oraz jej standardy jakościowe.
  • Podejmowanie decyzji w sprawie zgłoszonych odwołań.