Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Data publikacji: 2018-04-16

Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Miejsce pracy: Gdańsk

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:
  • Wsparcie dla Klientów niemieckojęzycznych
  • Rozwiązywanie różnorodnych bieżących problemów, udzielanie wyjaśnień
  • Przygotowywanie raportów
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków
Wymagania:

  • Gotowość do pracy w Warszawie
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2/C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie z obszaru SSC/BPO
  • Zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Bogaty pakiet benefitów, m.in. dodatek relokacyjny i dofinasowanie dojazdów
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju