Stanowisko: Specjalista w Contact Center z językiem angielskim

Data publikacji: 2018-01-17

Specjalista w Contact Center z językiem angielskim

Miejsce pracy: Szczecin

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Nasz klient to międzynarodowa firma pomagająca rozwijać biznes, budując pozytywne skojarzania związane z marką. Ekspert w dziedzinie zarządzania inteligentnymi procesami i technologiami, do swojego zespołu poszukuje osób na stanowisko:

Będziesz odpowiedzialny za:

• Telefoniczną obsługę klienta anglojęzycznego;
• Współpracę z działami wewnętrznymi firmy;
• Utrzymywanie relacji z klientami firmy;
• Raportowanie wyników pracy.

Oczekujemy od Ciebie:

• Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. poziom C1);
• Dobra organizacja pracy własnej;
• Pozytywne nastawienie do pracy z klientem
• Umiejętność pracy w zespole;
• Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta.

Oferujemy:

• Umowę o pracę;
• Pracę w międzynarodowym środowisku, w prestiżowej firmie;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Pracę na pełen etat, w godzinach: 7-19;
• Pracę w przyjaznym, dynamicznym i zgranym zespole;
• Dla osób spoza Szczecina pakiet relokacyjny na start.