Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta, firmy z branży e-commerce, posiadającej 60 milionów klientów i obroty w 2016 roku na poziomie 3 miliardów Euro, która tworzy w Polsce swój pierwszy oddział technologiczny w prestiżowej lokalizacji i oferując najbardziej prestiżowe warunki pracy, poszukujemy:
Wymagania:
Znajomość językaangielskiego i francuskiego obowiązkowa – praca w międzynarodowym zespole,
Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint) i urządzeń biurowych,
Doświadczenia w zadaniach organizacyjno-administracyjnych.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
Entuzjazm i zapał do pracy.
Co chcemy Ci zaproponować:
Pewne stanowisko i długofalową, stałą współpracę,
Najlepsze narzędzia i najlepsze biuro w renomowanej lokalizacji z prestiżowym wynagrodzeniem,
Przyjacielską atmosferę w zgranym zespole.
Główne obowiązki:
Zarządzanie codzienną listą obowiązków biura,
Zapewnienie ogólnego wsparcia dla kluczowych klientów (zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych),
Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego,
Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych,
Opracowanie kalendarza spotkań oraz harmonogramu podróży służbowych,
Wdrażanie systemów administracyjnych i procedur oraz monitorowanie wdrażanych projektów administracyjnych,
Wsparcie w rozwiązywaniu problemów administracyjnych,
Stworzyć i zapewnić najwyższy standard w prowadzeniu biura oraz zadbać o jego profesjonalny wizerunek,
Zapewnić profesjonalne przyjęcie klientów oraz gości biznesowych.