Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. W chwili obecnej poszukujemy kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:
Wymagania:
Doskonała organizacja pracy i szybkość działania,
Koncentracja na rozwiązywaniu zadań i problemów,
Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
Język angielski na poziomie minimum C1,
Umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji,
Biegłość w posługiwaniu się komputerem, pisanie bezwzrokowe,
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
Miła aparycja i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów,
Mile widziana studentka zaoczna lub wieczorowa.
Zakres obowiązków:
Wsparcie zarządu w pełnym zakresie czynności administracyjnych i sekretaryjnych.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, a także biznesowego poprzez udział w kontaktach z klientami firmy,
Pracę w centrum Gdyni,
Benefity sportowe,
Opiekę medyczną,
Miłą atmosferę w pracy.
W przypadku zainteresowania powyższą ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: sekretariat@lobohr.pl w temacie umieszczając "Asystentka Zarządu" Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatkami.
Ponadto zapraszamy na naszą witrynę pod adresem: www.lobohr.pl