Stanowisko: Doradca ds. obsługi klienta w placówce banku
Data publikacji: 2018-01-11
Doradca ds. obsługi klienta w placówce banku
Miejsce pracy:
Katowice
Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością. Dla naszego klienta – banku współpracującego ze sklepami IKEA, poszukujemy osób zainteresowanych pracą związaną z obsługiwaniem Klientów w zakresie obsługi ratalnej oraz sprzedaży produktów bankowych na terenie sklepu.
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:
• Optymalizowanie wyników sprzedażowych poprzez aktywne postawy sprzedażowe, zgodnie z wartościami Ikano Bank AB oraz IKEA. • Dbanie o rozwój własny przez chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych, poszerzania wiedzy i pracę nad rozwojem własnym. • Aktywne podejmowane działań zmierzających do budowania długofalowej i efektywnej współpracy z IKEA • Wspieranie merytoryczne Sprzedawców w sklepie w zakresie zakupów na raty • Zapewnienie sprawnej, nieprzerwanej i przyjaznej obsługi Klientów IKEA, zmierzającej do zadowolenia oraz budowania długofalowych i satysfakcjonujących relacji z Klientami, podejmując działania zgodnie z regulacjami Ikano Bank AB oraz IKEA
WYMAGANIA:
• Doświadczenie w sprzedaży w sektorze finansowym (mile widziane) • Wykształcenie min. średnie • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • Łatwość nawiązywania kontaktów i wysokiej kultury osobistej • Odpowiedzialne podejście • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy • Umiejętność pracy w grupie
OFERUJEMY:
• Umowę o pracę tymczasową od 26.01 do 11.02 (z możliwością przedłużenia współpracy) • Możliwość współpracy w systemie równoważnym • Możliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowej • Pracę na terenie sklepu IKEA w Katowicach • Rozpoczęcie pracy od zaraz