Stanowisko: Asystent/ka w dziale realizacji

Data publikacji: 2018-02-01

Asystent/ka w dziale realizacji

Miejsce pracy: Poznań

Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta, poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Zadania:
• Prowadzenie ewidencji i rozliczeń czasu pracy
• Przygotowywanie planów i harmonogramów
• Przygotowywanie wniosków zamówieniowych
• Raportowanie
• Kontakt z klientami

Wymagania:
• Min. Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
• Wykształcenie min. Średnie
• B. dobra znajomość oprogramowania Word i Excel
• Dobra organizacja czasu pracy
• Atutem będzie znajomość zasad prowadzenia dokumentacji biurowej i handlowej
• Dużym atutem będzie znajomość j. niemieckiego
• Dokładność, zaangażowanie

Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Praca w godzinach 7-15.00
• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
• Benefity: karta multisport, dodatki socjalne
• Lekcje j. angielskiego i niemieckiego finansowane przez firmę


Osoby zainteresowane powyższą propozycją uprzejmie prosimy o przesyłanie CV wraz z numerem referencyjnym KS/POZ/TA . Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Ponadto zapraszamy na naszą witrynę pod adresem: www.lobohr.pl
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

{ "@context": "http://schema.org/", "@type": "JobPosting", "title" : "Asystent/ka w dziale realizacji", "industry" : "Lobo HR", "description": "

Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta, poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

", "responsibilities": "

Zadania:
• Prowadzenie ewidencji i rozliczeń czasu pracy
• Przygotowywanie planów i harmonogramów
• Przygotowywanie wniosków zamówieniowych
• Raportowanie
• Kontakt z klientami

", "qualifications": "

Wymagania:
• Min. Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
• Wykształcenie min. Średnie
• B. dobra znajomość oprogramowania Word i Excel
• Dobra organizacja czasu pracy
• Atutem będzie znajomość zasad prowadzenia dokumentacji biurowej i handlowej
• Dużym atutem będzie znajomość j. niemieckiego
• Dokładność, zaangażowanie

", "identifier": { "@type": "PropertyValue", "name": "LoboHR", "value": "d891d958-d385-4745-8d2c-5cd03168c582" }, "datePosted" : "2018/02/01", "validThrough" : "2018/03/03", "hiringOrganization" : { "@type" : "Organization", "name" : "LoboHR ", "sameAs" : "https://lobohr.pl/" }, "jobLocation" : { "@type": "Place", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressCountry": "Poland", "addressLocality" : "Poznań", "addressRegion" : "Poznań" } } }