Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka holenderskiego
Data publikacji: 2018-02-05
Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka holenderskiego
Miejsce pracy:
Kraków
Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego Klienta, dużej firmy SSC/BPO szukamy osób na stanowisko:
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
Wsparcie techniczne dla Klientów holenderskojęzycznych (pierwsza linia wsparcia)
Wyjaśnianie problemów technicznych
Przygotowywanie raportów
Wymagania:
Dobra znajomość języka holenderskiego min. B2
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2
Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie z obszaru SSC/BPO
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Komunikatywność
Oferta:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Praca w systemie zmianowym (7:00-15:00, 13:00-21:00)