Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta, producenta jak i dystrybutora oprogramowania, szukamy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w zakresie wsparcia technicznego w tym min.: instalacja i konfiguracja aplikacji CAM i CAD.
Wsparcie merytoryczne klientów w zakresie obsługi oprogramowania.
Instalacja, wdrażanie zdalne i na miejscu u klientów.
Stosowanie się do procedur i wytycznych firmy w zakresie wykonywania obowiązków i obsługi klienta.
Testowanie oprogramowania.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku przy wspieraniu klientów, rozwiązywaniu, opisywaniu oraz raportowaniu błędów i usterek w oprogramowaniu- niekoniecznie CAD/CAM.
Wykształcenie wyższe, kierunek: informatyka, elektronika, mechanika, ekonomia.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
Znajomość CAD.
Znajomość CAM (dodatkowy atut).
Doświadczenie w testowaniu oprogramowania.
Komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Chęć i umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień z zakresu techniki i oprogramowania.