Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego
Data publikacji: 2018-06-01
Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy:
Lublin
Zakres obowiązków:
• Wsparcie techniczne dla Klientów niemieckojęzycznych (pierwsza linia) • Wyjaśnianie problemów technicznych i reklamacji • Przygotowywanie raportów
Wymagania:
• Gotowość do pracy w WARSZAWIE • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2/C1 • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 • Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie z obszaru SSC/BPO • Umiejętność pracy pod presją czasu • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów • Komunikatywność
Klient oferuje:
• Atrakcyjne wynagrodzenie • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Bogaty pakiet benefitów, m.in. dodatek relokacyjny i dofinasowanie dojazdów • Pracę w międzynarodowym środowisku • Możliwość rozwoju