Data publikacji: 2017-11-06
Account Manager
Miejsce pracy: Poznań
Naszym Klientem jest Spółka stanowiąca część dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy z branży outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Firma jest liderem na rynku, obsługuje globalne marki. Aktualnie poszukujemy Kandydata do pionu sprzedaży do Gdańska, Poznania i Krakowa. Jeżeli świetnie czujesz się w zagadnieniach sprzedażowych, łatwo nawiązujesz relacja biznesowe i chcesz pracować w międzynarodowej firmie oraz komunikować się na co dzień w języku angielskim – ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
• aktywne pozyskiwanie i obsługę Klientów firmy
• rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań IT
• przygotowywanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych
tworzenie i realizację strategii rozwoju współpracy
• negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
• odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
• monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu klientów oraz działań konkurencji
WYMAGANIA
• wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne bądź techniczne
• minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług B2B
• samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (warunek konieczny)
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług i rozwiązań IT
• otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych
• kreatywność i dynamizm w działaniu
• wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
OFERUJEMY
• atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
• bardzo atrakcyjny system premiowy
• szkolenia i treningi
• rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku – Klientami firmy są najbardziej rozpoznawalne marki polskie i globalne
• szereg benefitów pozapłacowych (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową)
• samochód służbowy klasy premium po zrealizowaniu pierwszych wyznaczonych celów handlowych
• bardzo dobra atmosfera pracy oraz spotkania integracyjne
• dogodną lokalizację biuro oraz transport do Klientów w systemie bezgotówkowych płatności na koszt firmy
LOBO HR
DLA PRACOWNIKA
DLA PRACODAWCY
Polityka Ochrony Prywatności Pracowników i Pracowników Tymczasowych
All rights reserved. Lobo HR © 2020
code+design: tomhajduk.com / Maciej Michalewski