Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta, firmy dostarczającej systemowe rozwiązania techniczne z dziedziny ciepłownictwa, chłodnictwa i klimatyzacji, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie techniczne w branży budowlano-instalacyjnej (preferowane wyższe techniczne),
- Znajomość prawa budowlanego, przepisów w zakresie ochrony środowiska, o zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami,
- Umiejętność czytania i wykorzystywania projektów i schematów technicznych,
- Umiejętność wykorzystywania kosztorysów,
- Znajomość technologii wykorzystywanych do budowy zewnętrznych sieci,
- Znajomość oprogramowania AutoCAD,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielnego rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy, rzetelność, sumienność,
- Prawo jazdy – min. 1 rok.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia,
- Atrakcyjny pakiet socjalny,
- Udział w ciekawych projektach,
- Uczestnictwo w szkoleniach opłacanych przez pracodawcę.
Obowiązki:
- Wykonywanie zadań i obsługę przydzielonych procesów w ramach budów,
- Przygotowanie zestawień do wycen kosztów i budżetów budów,
- Prace pomocnicze przy zarządzaniu zespołem pracowników i podwykonawców oraz nadzór nad budowami,
- Udział w badaniach, próbach i testach,
- Pozyskiwanie zgód, uzgodnień i nadzorów,
- Przygotowywanie dokumentacji realizacyjnej i powykonawczej,
- Raportowanie i rejestracja procesów w systemie informatycznym,
- Miejscem pracy jest Bielsko-Biała oraz realizowane inwestycje budowlane na terenie woj. śląskiego, małopolskiego, dolnośląskiego, podkarpackiego, opolskiego.