Stanowisko: Asystentka Zarządu

Data publikacji: 2019-08-19

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:
 

  • realizacja powierzonych przez Zarząd zadań;
  • kompleksowa organizacja podróży Prezesa (loty, hotele, transport, wizy, mapy, ubezpieczenie oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z wymogami kraju podróży);
  • współpraca z kancelariami prawnymi;
  • organizacja i obsługa eventów, spotkań, targów;
  • opracowywanie raportów i analiz;
  • nadzór nad projektami związanymi ze współpracą zagraniczną;
  • współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi w ramach wykonywanych zadań;

Wymagania:
 

  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • nienaganna kultura osobista;
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
  • odporność na stres, wielozadaniowość, dyskrecja;
  • umiejętność pracy pod presja czasu;
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • znajomość branży turystycznej będzie dodatkowym atutem;
  • mile widziane doświadczenie związane z ISO 9001:2015;

Oferujemy:
 

  • stabilność zatrudnienia;
  • warunki finansowe adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
  • kartę Multisport i opiekę medyczną;
{ "@context": "http://schema.org/", "@type": "JobPosting", "title" : "Asystentka Zarządu", "industry" : "LoboHR", "description": "

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

", "responsibilities": "

Zakres obowiązków:
 

  • realizacja powierzonych przez Zarząd zadań;
  • kompleksowa organizacja podróży Prezesa (loty, hotele, transport, wizy, mapy, ubezpieczenie oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z wymogami kraju podróży);
  • współpraca z kancelariami prawnymi;
  • organizacja i obsługa eventów, spotkań, targów;
  • opracowywanie raportów i analiz;
  • nadzór nad projektami związanymi ze współpracą zagraniczną;
  • współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi w ramach wykonywanych zadań;
", "qualifications": "

Wymagania:
 

  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • nienaganna kultura osobista;
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
  • odporność na stres, wielozadaniowość, dyskrecja;
  • umiejętność pracy pod presja czasu;
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • znajomość branży turystycznej będzie dodatkowym atutem;
  • mile widziane doświadczenie związane z ISO 9001:2015;
", "identifier": { "@type": "PropertyValue", "name": "LoboHR", "value": "f283582f-92ae-4216-975d-3c8a5f494414" }, "datePosted" : "2019/08/19", "validThrough" : "2019/09/19", "hiringOrganization" : { "@type" : "Organization", "name" : "LoboHR", "sameAs" : "https://lobohr.pl" }, "jobLocation" : { "@type": "Place", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressCountry": "Poland", "addressLocality" : "Poznań", "addressRegion" : "Poznań" } } }