Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.
W związku z dynamicznym rozwojem struktur firmy poszukujemy prawdziwego Profesjonalisty do pełnienia roli Branch Managera.
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za zarządzanie pracą zespołu,
- Wysoko rozwinięte kompetencje sprzedażowe,
- Wysoko rozwinięte kompetencje rekrutacyjne,
- Umiejętność bycia prawdziwym mentorem zespołu,
- Kreatywność, komunikatywność i poczucie humoru,
- Umiejętność zaangażowania się bardziej niż tylko tyle ile trzeba,
- Wiedza nt. tego jak być "Mądrym Szefem":)
Oferujemy:
- Zaszczyt zarządzania ludźmi, którzy wręcz pędzą po wiedzę!
- Atmosfera pracy powodująca, że chce się chcieć!
- Udział w budowaniu silnej,rozpoznawalnej i profesjonalnej marki,
- Umowa o pracę lub kontrakt B2B- zgodnie z Twoimi oczekiwaniami,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i system premiowy będący realnie motywacyjnym,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, pakiet rozrywkowo-sportowy, inne),
- Nowoczesne narzędzia pracy w tym dedykowany, logiczny system informatyczny,
- Klarowny zakres obowiązków i przejrzysta ścieżka rozwoju,
- Szkolenia dedykowane rozwijaniu Twoich indywidualnych talentów i kompetencji,
- Mądry Przełożony :)
Do zadań Profesjonalisty zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:
- codzienne aktywne wsparcie zespołu Konsultantów 360,
- udział w negocjacjach biznesowych ze strategicznymi Klientami firmy,
- realizacja strategicznych projektów rekrutacyjnych firmy,
- samodzielne zarządzanie i rozwijanie podległego zespołu,
- odpowiedzialność za budżet oddziału.