Stanowisko: Customer Service

Data publikacji: 2018-10-17

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Aktualnie dla naszego Klienta - czołowej firmy specjalizującej się w branży TSL, działającej na rynku krajowym i międzynarodowym od 20 lat, w związku z jej dynamicznym rozwojem - poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Customer Service

Miejsce pracy: Gądki

Wyzwania, które czekają na Kandydata:

  • Przyjmowanie zleceń
  • Kontrola poprawności, kompletności danych zleceń
  • Kontrola dokumentów przewozowych
  • Uzupełnianie niekompletnych zleceń
  • Uzgadnianie alternatywnych rozwiązań i działań ze zleceniodawcą
  • Podejmowanie działań w przypadku wystąpienia zakłóceń
  • Opracowywanie reklamacji i podejmowanie działań naprawczych
  • Opracowywanie zmian
  • Opracowywanie reklamacji rachunkowych i podejmowanie działań naprawczych
  • Archiwizowanie dokumentów
  • Bieżąca współpraca z terminalami

Profil Kandydata:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku Customer Service, branża TSL będzie dodatkowym atutem
  • min. wykształcenie średnie
  • znajomość języka angielskiego min. B2 (mile widziana znajomość języka niemieckiego/francuskiego)
  • umiejętność pracy w sytuacjach trudnych
  • zdolność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów
  • wytrwałość i determinacja w osiąganiu założonych celów

Co oferuje Klient i dlaczego warto aplikować?

  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny zakres dodatkowych benefitów
  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych