Stanowisko: Doradca ds. obsługi klienta w placówce banku
Data publikacji: 2018-05-29
Doradca ds. obsługi klienta w placówce banku
Miejsce pracy:
Wrocław
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:
• Optymalizowanie wyników sprzedażowych poprzez aktywne postawy sprzedażowe, • Dbanie o rozwój własny przez chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych, poszerzania wiedzy i pracę nad rozwojem własnym. • Aktywne podejmowane działań zmierzających do budowania długofalowej i efektywnej współpracy, • Wspieranie merytoryczne Sprzedawców w sklepie w zakresie zakupów na raty, • Zapewnienie sprawnej, nieprzerwanej i przyjaznej obsługi Klientów, zmierzającej do zadowolenia oraz budowania długofalowych i satysfakcjonujących relacji z Klientami.
WYMAGANIA:
• Doświadczenie w sprzedaży w sektorze finansowym (mile widziane), • Wykształcenie min. średnie, • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, • Łatwość nawiązywania kontaktów i wysokiej kultury osobistej, • Odpowiedzialne podejście, • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, • Umiejętność pracy w grupie.
OFERUJEMY:
• Umowę o pracę tymczasową do końca 08.2018 r. (z możliwością przedłużenia współpracy) • Możliwość współpracy w systemie równoważnym • Możliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowej • Pracę na terenie sklepu IKEA – WROCŁAW • Rozpoczęcie pracy od zaraz