Stanowisko: Konsultant Centrum Obsługi Klienta – Telefony przychodzące

Data publikacji: 2017-10-23

Konsultant Centrum Obsługi Klienta – Telefony przychodzące

Miejsce pracy: Warszawa

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources.
W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.

Wraz z naszym klientem poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

ZADANIA:

• Telefoniczna obsługa klientów – telefony przychodzące
• Udzielanie Klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące: oferty produktowej, sposobów składania zamówień, terminów dostaw
• Przyjmowanie reklamacji przez telefon
• Przygotowanie raportów i zestawień związanych z wykonywanymi zadaniami

WYMAGANIA:

• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• Dyspozycyjność
• Zaangażowanie i komunikatywność
• Odpowiedzialność i rzetelność

OFERUJEMY:

• Praca w oparciu o umowę zlecenie do 31.12.2017 r. (z możliwością przedłużenia współpracy)
Atrakcyjne wynagrodzenie: 17 zł/godz.
• Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 17
• Możliwość rozpoczęcia współpracy od 23.10
Praca w Warszawie ul. Kłobucka

{ "@context": "http://schema.org/", "@type": "JobPosting", "title" : "Konsultant Centrum Obsługi Klienta - Telefony przychodzące", "industry" : "Lobo HR", "description": "

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources.
W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.

Wraz z naszym klientem poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

", "responsibilities": "

ZADANIA:

• Telefoniczna obsługa klientów - telefony przychodzące
• Udzielanie Klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące: oferty produktowej, sposobów składania zamówień, terminów dostaw
• Przyjmowanie reklamacji przez telefon
• Przygotowanie raportów i zestawień związanych z wykonywanymi zadaniami

", "qualifications": "

WYMAGANIA:

• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• Dyspozycyjność
• Zaangażowanie i komunikatywność
• Odpowiedzialność i rzetelność

", "identifier": { "@type": "PropertyValue", "name": "LoboHR", "value": "f64e5194-db11-4d0f-a0ba-bc5011d0a74b" }, "datePosted" : "2017/10/23", "validThrough" : "2017/11/22", "hiringOrganization" : { "@type" : "Organization", "name" : "LoboHR ", "sameAs" : "https://lobohr.pl/" }, "jobLocation" : { "@type": "Place", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressCountry": "Poland", "addressLocality" : "Warszawa", "addressRegion" : "Warszawa" } } }