Stanowisko: Konsultant ds. umawiania szkoleń

Data publikacji: 2018-10-08

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, dużego wydawnictwa poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. umawiania szkoleń

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres zadań:

Praca w zespole telefonicznej obsługi klientów Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (praca administracyjna, nie sprzedażowa)

  • Telefoniczne umawianie szkoleń- szczegóły organizacyjne dotyczące zamawianych przez klientów szkoleń (kontakt z placówkami edukacyjnymi oraz trenerami)
  • Obsługa szkoleń w systemie rejestrującym szkolenia ORKE
  • Rejestracja korespondencji przychodzącej
  • Doraźne przygotowywanie zaświadczeń dla uczestników szkoleń
  • Doraźna wysyłka paczek z materiałami na realizowane szkolenia
  • Inne zlecone w ramach działu prace biurowe

Wymagania:

  • Mile widziany status studenta
  • Umiejętność obsługi komputera (obowiązkowo: Outlook, Excel, Word; mile widzialne: Power Point)
  • Min. 2 miesięczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Komunikatywność i szybkość działania
  • Poprawna polszczyzna, poprawna wymowa
  • Otwartość na współpracę z innymi członkami zespołu
  • Otwartość na nowe zadania

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Stabilne zatrudnienie z długofalową współpracą
  • Wynagrodzenie: 14,50 zł/h brutto, od 01.2019 r. stawka 15,50 zł/h brutto
  • Dogodna lokalizacja-Centrum Warszawy
  • Praca w młodym energicznym zespole
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
{ "@context": "http://schema.org/", "@type": "JobPosting", "title" : "Konsultant ds. umawiania szkoleń", "industry" : "Lobo HR", "description": "

Dla naszego klienta, dużego wydawnictwa poszukujemy kandydatów na stanowisko:

", "responsibilities": "

Zakres zadań:

Praca w zespole telefonicznej obsługi klientów Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (praca administracyjna, nie sprzedażowa)

  • Telefoniczne umawianie szkoleń- szczegóły organizacyjne dotyczące zamawianych przez klientów szkoleń (kontakt z placówkami edukacyjnymi oraz trenerami)
  • Obsługa szkoleń w systemie rejestrującym szkolenia ORKE
  • Rejestracja korespondencji przychodzącej
  • Doraźne przygotowywanie zaświadczeń dla uczestników szkoleń
  • Doraźna wysyłka paczek z materiałami na realizowane szkolenia
  • Inne zlecone w ramach działu prace biurowe
", "qualifications": "

Wymagania:

  • Mile widziany status studenta
  • Umiejętność obsługi komputera (obowiązkowo: Outlook, Excel, Word; mile widzialne: Power Point)
  • Min. 2 miesięczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Komunikatywność i szybkość działania
  • Poprawna polszczyzna, poprawna wymowa
  • Otwartość na współpracę z innymi członkami zespołu
  • Otwartość na nowe zadania
", "identifier": { "@type": "PropertyValue", "name": "LoboHR", "value": "282bc460-b871-4bb6-b4c5-94494bb122dd" }, "datePosted" : "2018/10/08", "validThrough" : "2018/11/08", "hiringOrganization" : { "@type" : "Organization", "name" : "LoboHR ", "sameAs" : "https://lobohr.pl/" }, "jobLocation" : { "@type": "Place", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressCountry": "Poland", "addressLocality" : "Warszawa", "addressRegion" : "Warszawa" } } }