Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. W chwili obecnej poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Zadania:
• Stanowisko w dziale płatności klienta • Realizacja zadań w ramach procesu płatności za zakupy (P2P) • Tworzenie kont dostawców • Przetwarzanie przychodzących faktur, w tym PO • Weryfikacja dokumentacji (faktur, oświadczeń, danych zamówienia) • Przygotowanie i przetwarzanie płatności • Kontrola zobowiązań • Raportowanie, zamykanie miesiąca • Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Wymagania:
• Wykształcenie w obszarze finansów i rachunkowości (średnie lub wyższe) • Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum B1) • Dobra znajomość MS Office (MS Excel) • Doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów • Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie • Rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku • Możliwość wykorzystywania obcego języka na co dzień • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Stałe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9:00-17:00) • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, talony żywieniowe i inne) • Dodatkowe kursy i szkolenia