Stanowisko: NIEWIDOCZNE STANOWISKO

Data publikacji: 2017-10-04

NIEWIDOCZNE STANOWISKO

Miejsce pracy: Gdynia

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Dla naszego klienta, organizatora wycieczek klasy premium po całym świecie poszukujemy: Wymagania formalne:
  • Wiek do 40l.
  • Wykształcenie przynajmniej średnie
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Bardzo dobra umiejętność formułowania myśli i przytaczania argumentów w języku (polskim) pisanym
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu przyjaznego kontaktu z dzwoniącymi klientami
  • Mile widziane doświadczenie w podróżowaniu
Pozostałe wymagania:
  • Miłość do podróży
  • Chęć do nauki wielu nowych rzeczy związanych z administracją wypraw
  • Pełne zaangażowanie, czasem (zdalna) praca w niestandardowych godzinach
  • Odporność na stres
  • Zrozumienie, że ta praca to 85% biuro i 15% podróży
  • Możliwość udania się na od dwóch do czterech, 2- do 3-tygodniowych podróży rocznie.
  • Dyplomacja w pracy z klientami
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie (uwaga: z uwagi na to, że część pracy będzie wykonywane jako lider wypraw zagranicą, a generowane w ten sposób koszty będą możliwe do rozliczenia, umowa zlecenie jest w tym wypadku dla kandydata najbardziej intratnym sposobem zatrudnienia). Wynagrodzenie: W okresie szkolenia (pierwsze 6 miesięcy):
  • 2500 PLN brutto/msc.
  • W czasie pilotowania wypraw: od 300 do 500 PLN/dzień
Po upływie okresu szkolenia:
  • 2800 PLN brutto/msc.
  • W czasie pilotowania wypraw: od 300 do 500 PLN/dzień
  • 7% prowizji od dochodu brutto za każdą nadzorowaną wyprawę (+ ewentualna gaża za pilotaż)
  • Możliwość renegocjacji prowizji po roku od zakończenia okresu szkolenia
Opis stanowiska: Po okresie szkolenia: Praca w formacie 360°, czyli odpowiedzialność za planowanie i przeprowadzenie wypraw do destynacji przypisanych przez zleceniodawcę (własne portfolio z wyprawami), od momentu wstępnego projektu wyprawy, przez publikację ofert w Internecie, realizację wyprawy, do jej końcowego rozliczenia. W tym:
  • Tworzenie programów podróżniczych do nowych destynacji, w tym dokładnego planu podróży, budżetu, galerii fotografii. Dodatkowo pracownikowi zostaną przydzielone destynacje z już istniejącego portfolio firmy.
  • Angażowanie liderów wypraw, zarówno w fazie przygotowawczej programu jak i podczas realizacji wyprawy (czyli “zarządzanie” liderem, podczas gdy on pilotuje wyprawę)
  • Tworzenie ofert wypraw do kanałów Social Media (tekst i fotografie)
  • Kontakt z klientami: porady, przyjmowanie zgłoszeń, generowanie umów, informacje przedwyjazdowe
  • Współpraca z kontrahentami w krajach docelowych
  • Rezerwacje transportu, hoteli, atrakcji dodatkowych itd.
  • Odpowiedzialność za właściwą realizację wypraw
  • Przekazywanie do księgowości rozliczeń z własnych wypraw
  • Kandydat musi również mieć możliwość osobistego prowadzenia grup na niektórych wyprawach (wcielenia się w roli lidera). W sumie od 2 do 4 wypraw rocznie, co przekłada się na okres 5 – 10 tyg. Usługa płatna dodatkowo.

APLIKUJ