Stanowisko: Office Manager

Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, firmy z branży e-commerce, posiadającej 60 milionów klientów i obroty w 2016 roku na poziomie 3 miliardów Euro, która tworzy w Polsce swój pierwszy oddział technologiczny w prestiżowej lokalizacji i oferując najbardziej prestiżowe warunki pracy, poszukujemy:

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego i francuskiego obowiązkowa - praca w międzynarodowym zespole,
  • Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint) i urządzeń biurowych,
  • Doświadczenia w zadaniach organizacyjno-administracyjnych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Entuzjazm i zapał do pracy.

Co chcemy Ci zaproponować:

  • Pewne stanowisko i długofalową, stałą współpracę,
  • Najlepsze narzędzia i najlepsze biuro w renomowanej lokalizacji z prestiżowym wynagrodzeniem,
  • Przyjacielską atmosferę w zgranym zespole.

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie codzienną listą obowiązków biura,
  • Zapewnienie ogólnego wsparcia dla kluczowych klientów (zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych),
  • Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego,
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych,
  • Opracowanie kalendarza spotkań oraz harmonogramu podróży służbowych,
  • Wdrażanie systemów administracyjnych i procedur oraz monitorowanie wdrażanych projektów administracyjnych,
  • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów administracyjnych,
  • Stworzyć i zapewnić najwyższy standard w prowadzeniu biura oraz zadbać o jego profesjonalny wizerunek,
  • Zapewnić profesjonalne przyjęcie klientów oraz gości biznesowych.
APLIKUJ