Stanowisko: Pracownik działu telefonicznego wsparcia technicznego – nie wymagamy doświadczenia
Data publikacji: 2017-09-27
Pracownik działu telefonicznego wsparcia technicznego – nie wymagamy doświadczenia
Miejsce pracy:
Gdynia
Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Nasz klient to jeden z liderów w branży telekomunikacyjnej. Firma zrzesza młodych, nastawionych na rozwój pracowników oferując komfortowe warunki pracy, świetną atmosferę, pakiety szkoleń i benefitów.
Aktualnie nasz klient do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko:
Wymagania:
Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet).
Swobodne wypowiadanie się w języku polskim.
Otwartość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów.
Zaangażowanie w pracę i samodyscyplina.
Umiejętność pracy pod presja czasu oraz szybkiego przyswajania wiedzy.
Mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu, konfiguracji programów w środowisku Windows oraz konfiguracji urządzeń podłączonych do Internetu, a także znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet).
Oferujemy:
Pracę w nowoczesnym budynku.
Kryty parking samochodowy dostępny dla każdego pracownika.
Kryty parking dla rowerów.
Prysznice i toalety w garażu dla rowerzystów!.
Przestrzeń relaksacyjna z możliwością korzystania z Play Station, fliperów i piłkarzyków.
Bardzo dobra lokalizacja w pobliżu stacji SKM i przystanku autobusowego.
Karta Multisport po okresie próbnym.
Pakiet motywacyjny, dofinansowanie do muzyki Spotify i dojazdy SkyCash.
Praca w świetnej atmosferze z zespołem lubiącym wyzwania.
Szkolenia wstępne i w trakcie pracy.
Usystematyzowaną ścieżkę rozwoju – możliwość awansu.
Elastyczne godziny pracy.
Pracę na pełen etat w systemie zmianowym od 6 do 22, 7 dni w tygodniu.
=> 10087
Obowiązki:
Telefoniczna obsługa klientów.
Przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji.
Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii.
Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych.
Pozyskiwanie i aktualizacja podstawowych danych kontaktowych Abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.