Stanowisko: SAP BI/BW

Data publikacji: 2017-08-22

SAP BI/BW

Miejsce pracy: Warszawa

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Wraz ze swoim Klientem, będącym częścią światowej firmy zajmującej się żywnością i agrobiznesem z siedzibą główną w Nowym Jorku, poszukuję SAP BI/BW Analyst.

Wymagania:

  • 4-6 lat doświadczenia w pracy z SAP / SAPBW,
  • Znajomość: SAP BW version 7.x and higher, Business Explorer Analyzer, SAP ECC,
  • Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub ekonomiczne,
  • Płynna znajomość języka angielskiego,
  • Zdolności analityczne, sumienność, dobra organizacja, samodzielność, umiejętność pracy w grupie.

Co proponujemy:

  • Współpraca w oparciu o uop/b2b,
  • Możliwa praca zdalna w szczególnych przypadkach,
  • Możliwości awansu i rozwoju w ramach stanowiska,
  • Karta multisport (refundowana w 50%)*,
  • Opieka medyczna dla pracownika i rodziny*,
  • Roczny bonus (premia uznaniowa)*,
  • Roczny budżet na szkolenia*,
  • Parking (współfinansowany),
  • Darmowa kawa,
  • Budżet na szkolenia zewnętrzne,
  • Elastyczne podejście w kwestii dyspozycyjności- zostawiamy pracownikom możliwość decydowania o godzinach pracy, z zachowaniem obowiązujących norm. Obecność w biurze jest obowiązkowa za wyjątkiem szczególnych przypadków.
  • *Powyższe profity są oferowane w przypadku umowy o pracę.

Zadania:

  • Współpraca z menedżerem BW Global Senior Manager i innymi dostawcami BW Analysts w związku z doradztwem w zakresie funkcjonalności i konfiguracji systemu BI / BW w oprogramowaniu SAP, w szczególności w obiektach i narzędziach BW,
  • Rozwijanie i utrzymywanie wiedzy na temat procesów biznesowych, struktury i interesariuszy związanych z magazynem,
  • Współpraca z liderami zespołu w celu zapewnienia przewagi technicznej dla firmy i grupy wsparcia SAP,
  • Zapewnienie skutecznego wsparcia funkcjonalnego SAP o wysokiej jakości, uwzględniającego rozdzielczość przypisanych zdarzeń, problemów i żądań serwisowych,
  • Utrzymywanie i rozwijanie standardowych procedur i procesów, wewnętrznych w zespole i zewnętrznych dla zainteresowanych stron, zgodnie z standardami organizacji.