Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Wraz ze swoim Klientem, będącym częścią światowej firmy zajmującej się żywnością i agrobiznesem z siedzibą główną w Nowym Jorku, poszukuję SAP BI/BW Analyst.
Wymagania:
- 4-6 lat doświadczenia w pracy z SAP / SAPBW,
- Znajomość: SAP BW version 7.x and higher, Business Explorer Analyzer, SAP ECC,
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub ekonomiczne,
- Płynna znajomość języka angielskiego,
- Zdolności analityczne, sumienność, dobra organizacja, samodzielność, umiejętność pracy w grupie.
Co proponujemy:
- Współpraca w oparciu o uop/b2b,
- Możliwa praca zdalna w szczególnych przypadkach,
- Możliwości awansu i rozwoju w ramach stanowiska,
- Karta multisport (refundowana w 50%)*,
- Opieka medyczna dla pracownika i rodziny*,
- Roczny bonus (premia uznaniowa)*,
- Roczny budżet na szkolenia*,
- Parking (współfinansowany),
- Darmowa kawa,
- Budżet na szkolenia zewnętrzne,
- Elastyczne podejście w kwestii dyspozycyjności- zostawiamy pracownikom możliwość decydowania o godzinach pracy, z zachowaniem obowiązujących norm. Obecność w biurze jest obowiązkowa za wyjątkiem szczególnych przypadków.
- *Powyższe profity są oferowane w przypadku umowy o pracę.
Zadania:
- Współpraca z menedżerem BW Global Senior Manager i innymi dostawcami BW Analysts w związku z doradztwem w zakresie funkcjonalności i konfiguracji systemu BI / BW w oprogramowaniu SAP, w szczególności w obiektach i narzędziach BW,
- Rozwijanie i utrzymywanie wiedzy na temat procesów biznesowych, struktury i interesariuszy związanych z magazynem,
- Współpraca z liderami zespołu w celu zapewnienia przewagi technicznej dla firmy i grupy wsparcia SAP,
- Zapewnienie skutecznego wsparcia funkcjonalnego SAP o wysokiej jakości, uwzględniającego rozdzielczość przypisanych zdarzeń, problemów i żądań serwisowych,
- Utrzymywanie i rozwijanie standardowych procedur i procesów, wewnętrznych w zespole i zewnętrznych dla zainteresowanych stron, zgodnie z standardami organizacji.