Stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac

Data publikacji: 2019-10-22

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Szczecinek, Katowice, Rzeczenica

Zakres obowiązków:

  • Rozliczanie czasu pracy,
  • prowadzenie akt osobowych,
  • rozliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
  • przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno – prawnych,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS i US,
  • sporządzanie sprawozdań,
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • znajomość programu kadrowo – płacowego Symfonia,  programu Płatnik,
  • znajomość EXCEL,
  • znajomości analityczne, dobra organizacja pracy, komunikatywność,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu  umowę o pracę,
  • stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne warunki finansowe,
  • darmowy dojazd z okolicznych miejscowości,
  • przyjazną atmosferę pracy.
{ "@context": "http://schema.org/", "@type": "JobPosting", "title" : "Specjalista ds. kadr i płac", "industry" : "LoboHR", "description": "

Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

", "responsibilities": "
  • Rozliczanie czasu pracy,
  • prowadzenie akt osobowych,
  • rozliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
  • przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno – prawnych,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS i US,
  • sporządzanie sprawozdań,
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników.
", "qualifications": "
  • Wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • znajomość programu kadrowo – płacowego Symfonia,  programu Płatnik,
  • znajomość EXCEL,
  • znajomości analityczne, dobra organizacja pracy, komunikatywność,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
", "identifier": { "@type": "PropertyValue", "name": "LoboHR", "value": "420b29e1-aea9-4998-b692-d23b9ab5ee5e" }, "datePosted" : "2019/10/22", "validThrough" : "2019/11/22", "hiringOrganization" : { "@type" : "Organization", "name" : "LoboHR", "sameAs" : "https://lobohr.pl" }, "jobLocation" : { "@type": "Place", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressCountry": "Poland", "addressLocality" : "Szczecinek, Katowice, Rzeczenica", "addressRegion" : "Szczecinek, Katowice, Rzeczenica" } } }