Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta – j. włoski (C1)
Data publikacji: 2017-09-25
Specjalista ds. obsługi klienta – j. włoski (C1)
Miejsce pracy:
Warszawa
Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.
Wraz z naszym klientem – międzynarodową firmą z sektora BPO, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta – j. włoski (C1)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt i wsparcie techniczne klientów włoskojęzycznych w zakresie podstawowych informacji o użytkowaniu sprzętu RTV – klient zapewnia pełne szkolenie.
WYMAGANIA:
• wykształcenie minimum średnie • biegła znajomość języka włoskiego w mowie i piśmie • znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office oraz szybkiego pisania na klawiaturze • dobra dykcja i wysoka kultura osobista • umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • pracę w pełnym wymiarze godzin • dodatkowe benefity (np. dofinansowanie "wczasów pod gruszą", bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport) • bardzo dobra atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku • cykliczne konkursy i spotkania integracyjne • comiesięczne słodkie poczęstunki • pracę w lokalizacji: Mokotów
ZADANIA:
• obsługa telefoniczna klientów włoskojęzycznych-tylko połączenia przychodzące • obsługa e-mailowa klientów włoskojęzycznych • utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów • raportowanie podjętych działań w systemie