Zakres obowiązków:
– budowanie portfolio Klientów firmy w obszarze pracy tymczasowej i oustourcingu pracowniczego
– pozyskiwanie nowych Klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi Klientami firmy
– rekrutacja pracowników tymczasowych
– administrowanie dokumentacją pracowniczą
– dbanie o rozwój i pozytywny wizerunek zewnętrzny Lobo HR
Wymagania:
– minimum roczne doświadczenie w obszarze rekrutacji, wyniesione z agencji rekrutacyjnej
– doświadczenie w sprzedaży usług pracy tymczasowej
– kompetencje sprzedażowe i nastawienie na realizację celów
– doświadczenie w rekrutacji pracowników tymczasowych
– znajomość Ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych
– pozytywne nastawienie do pracy zespołowej
Oferujemy:
– pracę w firmie rozpoznawalnej na rynku i świadomie zarządzanej
– stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę
– atrakcyjne wynagrodzenie- kwota podstawowa, system prowizji rozliczanych w ujęciu miesięcznym, dodatkowe premie kwartalne
– benefity: prywatna opieka medyczna Enel- Med, Karta Multisport, kwartalne zaproszenia Day Spa VIP, bony podarunkowe, kupony rabatowe, bilety do kina/ teatru, inne
– pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych ( szkolenia w Polskim Forum HR)
– nauka języka angielskiego i/ lub niemieckiego poprzez platformę e-learningową
– jasna ścieżka kariery zawodowej, sprecyzowane możliwości awansu i rozwoju zawodowego
– przyjazna atmosfera pracy, w zespole, który lubi to co robi 😉