Stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji i sprzedaży- praca tymczasowa.

Data publikacji: 2021-02-23

LoboHR jest agencją rekrutacyjną, która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Obecnie do jednego z naszych oddziałów poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Rekrutacji i sprzedaży- praca tymczasowa.

Miejsce pracy: Katowice

Zakres obowiązków:

– budowanie portfolio Klientów firmy w obszarze pracy tymczasowej i oustourcingu pracowniczego

– pozyskiwanie nowych Klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi Klientami firmy

– rekrutacja pracowników tymczasowych

– administrowanie dokumentacją pracowniczą

– dbanie o rozwój i pozytywny wizerunek zewnętrzny Lobo HR

Wymagania:

– minimum roczne doświadczenie w obszarze rekrutacji, wyniesione z agencji rekrutacyjnej

– doświadczenie w sprzedaży usług pracy tymczasowej

– kompetencje sprzedażowe i nastawienie na realizację celów

– doświadczenie w rekrutacji pracowników tymczasowych

– znajomość Ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych

– pozytywne nastawienie do pracy zespołowej

Oferujemy:

– pracę w firmie rozpoznawalnej na rynku i świadomie zarządzanej

– stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę

– atrakcyjne wynagrodzenie- kwota podstawowa, system prowizji rozliczanych w ujęciu miesięcznym, dodatkowe premie kwartalne

– benefity: prywatna opieka medyczna Enel- Med, Karta Multisport, kwartalne zaproszenia Day Spa VIP, bony podarunkowe, kupony rabatowe, bilety do kina/ teatru, inne

– pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych ( szkolenia w Polskim Forum HR)

– nauka języka angielskiego i/ lub niemieckiego poprzez platformę e-learningową

– jasna ścieżka kariery zawodowej, sprecyzowane możliwości awansu i rozwoju zawodowego

– przyjazna atmosfera pracy, w zespole, który lubi to co robi 😉