Zakres obowiązków:
– całościowa realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie ze standardami firmy
– pozyskiwanie nowych Klientów zainteresowanych współpracą w zakresie usługi rekrutacji i selekcji
Pracowników
– realizacja wyznaczonych celów stanowiskowych- sprzedażowych i rekrutacyjnych
– udział w inicjatywach wewnętrznych firmy- współpraca z instytucjami rynku pracy, Polskim Forum
HR, Uczelniami Wyższymi
– dbanie o rozwój i pozytywny wizerunek zewnętrzny Lobo HR
Wymagania:
– minimum roczne doświadczenie w obszarze rekrutacyjnym, wyniesione z agencji rekrutacyjnej lub agencji pracy tymczasowej
– doświadczenie i sukcesy w obszarze sprzedaży usług dla klienta biznesowego
– praktyczna znajomość narzędzi i metod rekrutacyjnych
– kompetencje sprzedażowe i nastawienie na realizację celów
– znajomość j. angielskiego- będzie dodatkowym atutem
– pozytywne nastawienie do pracy zespołowej
Co możemy zaoferować Tobie?:
– pracę w firmie rozpoznawalnej na rynku i świadomie zarządzanej
– stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę
– atrakcyjne wynagrodzenie- kwota podstawowa, system prowizji rozliczanych w ujęciu miesięcznym, dodatkowe premie kwartalne
– benefity: prywatna opieka medyczna Enel- Med, Karta Multisport, kwartalne zaproszenia Day Spa VIP, bony podarunkowe, kupony rabatowe, bilety do kina/ teatru, inne
– pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych ( szkolenia w Polskim Forum HR)
– jasna ścieżka kariery zawodowej, sprecyzowane możliwości awansu i rozwoju zawodowego
– przyjazna atmosfera pracy, w zespole, który lubi to co robi J