Stanowisko: Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Data publikacji: 2017-11-30
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy:
Warszawa
Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.
Nasz Klient to spółka, która powstała z myślą o Klientach ceniących bezpieczeństwo, czas i profesjonalizm. To pozabankowa instytucja finansowa stworzona przez zespół prawników i analityków – ekspertów z branży finansowej. W związku z rozwojem firmy nasz Klient poszukuję do swojego zespołu osoby na stanowisko:
Zadania:
Kontakt telefoniczny z aktualnymi i potencjalnymi Klientami oraz Pośrednikami,
Bieżąca obsługa infolinii przychodzącej,
Wstępna ocena wniosków Klientów,
Współpraca z Zespołem Doradców Kredytowych oraz innymi Działami spółki.
Nasz Klient poszukuje osoby, która:
Posiada doświadczenie lub stawia swoje pierwsze kroki w branży finansowej,
Posiada umiejętność nawiązywania kontaktów i predyspozycję do pracy z Klientem,
Dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw funkcjonowania rynków finansowych.
Nasz Klient oferuje:
Zgrany zespół młodych ludzi,
Bazę klientów, którzy poprosili o kontakt,
Brak sztywnych skryptów rozmów – to nie Call Center,
Stałe wynagrodzenie 2 tys. na rękę + prowizje + miesięczne premie,
Pakiet medyczny i kartę Multisport,
Owoce w biurze, dobrą kawę i fajne imprezy integracyjne,
Pracę w godzinach 9-17 lub 10-18, od poniedziałku do piątku,
Samodzielność i możliwość pracy z zespołem,
Biuro w Centrum Warszawy,
Przyjazną atmosferę i możliwość pracy z najlepszymi specjalistami na rynku.