Data publikacji: 2018-01-11
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.
Nasz Klient to spółka, która powstała z myślą o Klientach ceniących bezpieczeństwo, czas i profesjonalizm. To pozabankowa instytucja finansowa stworzona przez zespół prawników i analityków – ekspertów z branży finansowej.
W związku z rozwojem firmy, nasz Klient poszukuję do zespołu osoby na stanowisko:
Nasz Klient poszukuję:
Osoby, która posiada doświadczenie lub stawia swoje pierwsze kroki w branży finansowej. Najważniejsze, aby Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta posiadał umiejętność nawiązywania kontaktów i predyspozycję do pracy z Klientem. Dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw funkcjonowania rynków finansowych.
Do Twoich zadań będzie należała:
Nasz Klient oferuję:
LOBO HR
DLA PRACOWNIKA
DLA PRACODAWCY
Polityka Ochrony Prywatności Pracowników i Pracowników Tymczasowych
All rights reserved. Lobo HR © 2020
code+design: tomhajduk.com / Maciej Michalewski