Stanowisko: Specjalista w Contact Center z językiem angielskim
Data publikacji: 2018-01-17
Specjalista w Contact Center z językiem angielskim
Miejsce pracy:
Szczecin
Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Nasz klient to międzynarodowa firma pomagająca rozwijać biznes, budując pozytywne skojarzania związane z marką. Ekspert w dziedzinie zarządzania inteligentnymi procesami i technologiami, do swojego zespołu poszukuje osób na stanowisko:
Będziesz odpowiedzialny za:
• Telefoniczną obsługę klienta anglojęzycznego; • Współpracę z działami wewnętrznymi firmy; • Utrzymywanie relacji z klientami firmy; • Raportowanie wyników pracy.
Oczekujemy od Ciebie:
• Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. poziom C1); • Dobra organizacja pracy własnej; • Pozytywne nastawienie do pracy z klientem • Umiejętność pracy w zespole; • Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta.
Oferujemy:
• Umowę o pracę; • Pracę w międzynarodowym środowisku, w prestiżowej firmie; • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Pracę na pełen etat, w godzinach: 7-19; • Pracę w przyjaznym, dynamicznym i zgranym zespole; • Dla osób spoza Szczecina pakiet relokacyjny na start.