Oferujemy:
● Nowoczesne miejsce pracy wśród sympatycznych osób.
● Dostępny dla każdego pracownika kryty parking samochodowy i rowerowy.
● Toalety w garażu dla rowerzystów z dostępem do prysznica.
● Pokój relaksacyjny z wygodnymi pufami oraz możliwością korzystania z Play Station, fliperów i piłkarzyków.
● Świetna lokalizacja w pobliżu stacji SKM i przystanku autobusowego.
● Karta Multisport po okresie próbnym.
● Pakiet motywacyjny, dofinansowanie do muzyki Spotify i dojazdów SkyCash.
● Szkolenia wprowadzające oraz rozmaite szkolenia w trakcie pracy.
● Usystematyzowaną ścieżkę rozwoju z możliwością awansu.
● Pracę na pełen etat w systemie zmianowym- również w weekendy. Zmiany układane w godzinach 7-22.
Wymagania:
● Duże zaangażowanie w pracę i samodyscyplina.
● Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet).
● Swoboda wypowiedzi w języku polskim.
● Otwartość i łatwość w nawiązywaniu rozmowy.
● Duża motywacja do wnikliwej pomocy klientom.
● Umiejętność pracy pod presja czasu oraz szybkiego przyswajania wiedzy.
● Mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu, konfiguracji programów w środowisku Windows oraz konfiguracji urządzeń podłączonych do Internetu, a także znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet).
Obowiązki:
● Telefoniczna obsługa klientów.
● Przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji.
● Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii.
● Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych.
● Pozyskiwanie i aktualizacja podstawowych danych kontaktowych Abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.