Stanowisko: Asystent ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Data publikacji: 2021-10-25

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków:

  • E-mailowa obsługa Klientów detalicznych sklepu internetowego,
  • Mailowe odpowiadanie na zapytania
  • Potwierdzanie przyjęcia zamówień do realizacji
  • Wprowadzanie danych do systemu

Wymagania:

  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00
  • Sprawna obsługa komputera
  • Doświadczenie w obsłudze klienta- mile widziane- nie wymagane
  • Komunikatywność
  • Motywacja do pracy biurowej

 

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie- okres od zaraz do końca grudnia
  • Praca biurowa
  • Rabat na produkty firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Opcję wydłużenia współpracy w sytuacji dalszego wzmożonego zapotrzebowania