Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta, producenta jak i dystrybutora oprogramowania, szukamy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta w zakresie wsparcia technicznego w tym min.: instalacja i konfiguracja aplikacji CAM i CAD.
- Wsparcie merytoryczne klientów w zakresie obsługi oprogramowania.
- Instalacja, wdrażanie zdalne i na miejscu u klientów.
- Stosowanie się do procedur i wytycznych firmy w zakresie wykonywania obowiązków i obsługi klienta.
- Testowanie oprogramowania.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku przy wspieraniu klientów, rozwiązywaniu, opisywaniu oraz raportowaniu błędów i usterek w oprogramowaniu- niekoniecznie CAD/CAM.
- Wykształcenie wyższe, kierunek: informatyka, elektronika, mechanika, ekonomia.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Znajomość CAD.
- Znajomość CAM (dodatkowy atut).
- Doświadczenie w testowaniu oprogramowania.
- Komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Chęć i umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień z zakresu techniki i oprogramowania.
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Współpraca w oparciu o umowę o pracę.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Wewnętrzne szkolenia branżowe.
- Wyjazdy szkoleniowe do Włoch.
- Możliwość awansu.