Stanowisko: Asystent Wsparcia Technicznego

Data publikacji: 2018-02-06

Asystent Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Kraków

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Aktualnie dla naszego klienta, producenta jak i dystrybutora oprogramowania, szukamy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klienta w zakresie wsparcia technicznego w tym min.: instalacja i konfiguracja aplikacji CAM i CAD.
  • Wsparcie merytoryczne klientów w zakresie obsługi oprogramowania.
  • Instalacja, wdrażanie zdalne i na miejscu u klientów.
  • Stosowanie się do procedur i wytycznych firmy w zakresie wykonywania obowiązków i obsługi klienta.
  • Testowanie oprogramowania.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku przy wspieraniu klientów, rozwiązywaniu, opisywaniu oraz raportowaniu błędów i usterek w oprogramowaniu- niekoniecznie CAD/CAM.
  • Wykształcenie wyższe, kierunek: informatyka, elektronika, mechanika, ekonomia.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Znajomość CAD.
  • Znajomość CAM (dodatkowy atut).
  • Doświadczenie w testowaniu oprogramowania.
  • Komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Chęć i umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień z zakresu techniki i oprogramowania.


Nasz klient oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Współpraca w oparciu o umowę o pracę.
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Wewnętrzne szkolenia branżowe.
  • Wyjazdy szkoleniowe do Włoch.
  • Możliwość awansu.