Stanowisko: Asystentka dyrektora

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Asystentka dyrektora

Miejsce pracy: Gdynia

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Nasz klient, to firma z tradycjami zajmująca się zaopatrzeniem statków w niezbędne towary takie jak wyposażenie techniczne czy produkty spożywcze. Jej celem jest zapewnienie najwyższego poziomu poprzez dbałość o jakość, cenę oraz szybkość wykonywanych usług. Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Obowiązki:

  • Logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach.
  • Przygotowanie zestawień sprawozdań, prezentacji i raportów wraz z analizą.
  • Obsługa sekretariatu, organizacja i obsługa spotkań, organizacja podróży służbowych, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami.
  • Sporządzanie tłumaczeń, koordynacja wdrażania zmian w procesach firmy oraz realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
  • Reprezentacja dobrego imienia firmy zarówno wewnątrz organizacji jak i poza nią.
  • Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie, kompletowanie i przekazywanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z ustalonymi procedurami.
  • Prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów.
  • Zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia firmy.
 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe preferowane zarządzanie, ekonomia, marketing.
  • Umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i piśmie w języku polskim i angielskim.
  • Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
  • Doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego oraz komputera
  • Umiejętność obsługi pakietu biurowego (MS Office)
  • Umiejętność kierowania ludźmi, planowania i organizacji pracy.
  • Zdolności negocjacyjne, inicjatywa, samodzielność i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładnością, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz bardzo dobrą organizacją pracy.
 

Oferujemy:

  • Pewne stanowisko i długofalową stałą współpracę z firmie o ugruntowaną pozycji na rynku.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem.
  • Dobra atmosferę w zgranym zespole.
APLIKUJ