Stanowisko: Asystentka Office Managera

Data publikacji: 2019-05-23

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Office Managera

Miejsce pracy: Opole, Wrocław, Łódź

Zakres obowiązków:

  • bieżące wsparcie Office Manager’a oraz zespołu prawników,
  • koordynacja obiegu dokumentów i informacji,
  • przygotowywanie dokumentów tj. edycja, formatowanie i archiwizacja,
  • obsługa połączeń telefonicznych (łączenie rozmów, obsługa telekonferencji),
  • obsługa kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych,
  • aktualizacja strony internetowej i materiałów marketingowych.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego (min. B1),
  • biegła znajomość pakietu MS Office (z naciskiem na Word, Excel oraz PowerPoint),
  • 2-letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność wyznaczania priorytetów,
  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • dyspozycyjność,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • długofalową współpracę,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • kreatywną, przyjazną atmosferę.