Stanowisko: Asystent/ka Zarządu

Data publikacji: 2017-11-26

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Jaworzno

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources.
W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.
Wraz z naszym klientem poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:

Opis stanowiska:

  • bieżąca obsługa kancelaryjna Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki;
  • protokołowanie posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, przygotowywanie projektów stosownych uchwał;
  • koordynowanie współpracy z kancelarią prawną;
  • prowadzenie rejestrów wewnętrznych i zewnętrznych aktów normatywnych oraz pism wchodzących i wychodzących ze Spółki;
  • organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad;
  • organizowanie wyjazdów służbowych;
  • organizowanie i prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu;
  • zarządzanie hierarchią informacji przypływających do przełożonego;
  • obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura;
  • administrowanie korespondencją Zarządu Spółki
  • opracowywanie raportów i prezentacji;
  • współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu prawa, administracji, zarządzania lub pokrewne;
  • praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych;
  • nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
  • zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych;
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach;
  • umiejętność rozwiązywania złożonych problemów;
  • wzorowa organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność;
  • asertywność, samodzielność i wysoka kultura osobista;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem;
  • mile widziana biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego;
  • biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel).

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie;
  • zatrudnienie na postawie umowy o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • liczne benefity;
  • praca od poniedziałku do piątku (godziny 7-15 lub 7.30-15.30 oraz 8.00-16.00 w przypadku posiedzeń lub ZWZ godziny mogą się wydłużyć) sobota/niedziela wolne.