• Pozyskiwanie nowych Klientów i partnerów handlowych • Prezentowanie możliwości firmy • Prowadzenie negocjacji handlowych • Przygotowywanie ofert sprzedaży • Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub pośredniej B2B • Współpraca z innymi działami/ oddziałami firmy
WYMAGANIA:
• Doświadczenie minimum rok w telefonicznej obsłudze Klienta i prowadzeniu korespondencji biznesowej • Mile widziana będzie wiedza na temat biznesu i technologii Call Center oraz znajomości narzędzi IT (typu CRM, live chat) • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie • Umiejętności negocjacyjne, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Klientem • Pozytywne podejście do wykonywanych obowiązków • Dobra organizacja oraz przestrzeganie czasu pracy • Zorientowanie na wyniki oraz realizację celów • Dynamizm, rzetelność oraz samodzielność w działaniu • Wysoka kultura osobista • Gotowość do relokacji do Warszawy (możliwa zmiana biura do Centrum Warszawy)
OFERUJEMY:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premie zależne od osiągniętej sprzedaży • Prywatne lekcje języka angielskiego (1h/ tygodniowo) z lektorką w miejscu pracy, w godzinach pracy • Praca poniedziałek – piątek w godzinach 8 – 16 • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie oraz dofinansowanie do studiów • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego • Praca w międzynarodowym zespole • Kontakt z nowymi technologiami