Stanowisko: Customer Support Engineer

Data publikacji: 2018-07-27

Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Jeżeli jesteś zainteresowany/na pracą w międzynarodowym, dynamicznie rozwijającym się środowisku w obszarze telewizji cyfrowej, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko:

Customer Support Engineer

Miejsce pracy: Zielona Góra

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Dostarczenie profesjonalnego wsparcia technicznego dla Klientów,
  • Współpraca z zespołami (polskimi i włoskimi) w celu zainstalowania i skonfigurowania rozwiązań wideo typu SW,
  • Wykonywania testów w środowisku Klienta i ich weryfikacja,
  • Monitoring wdrażanych systemów,
  • Tworzenie dokumentacji technicznej związanej z interfejsami typu SW zgodnie z panującymi w firmie zasadami,
  • Tworzenie raportów dotyczących eksploatacji, jakości i rozwoju usług w języku angielskim,
  • Wyjazdy służbowe zagraniczne i krajowe (raz lub dwa razy w miesiącu).

Profil:

  • Doświadczenie w administrowaniu systemami Linux,
  • Podstawowa znajomość Java, Maven, AWS (np. VPC, EC2, S3, Route53), narzędzi do automatyzacji np. Ansible, Saltstack,
  • Doświadczenie pracy z Docker, VMQare, OpenShift, Kubernetes,
  • Umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista zwłaszcza w kontakcie z klientem,
  • Zorientowanie na aktywne rozwiązywanie problemów,
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • Wyjątkowe wyzwania inżynieryjne,
  • Stabilność,
  • Możliwość rozwoju i szkoleń,
  • Komfortowe warunki pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Karta Multisport,
  • Praca w środowisku wybitnych specjalistów,
  • Działania społeczne,
  • Lekcje angielskiego,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenia grupowe.