Stanowisko: Doradca ds.obsługi klienta w placówce banku

Data publikacji: 2018-05-29

Doradca ds.obsługi klienta w placówce banku

Miejsce pracy: Katowice

Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:

• Optymalizowanie wyników sprzedażowych poprzez aktywne postawy sprzedażowe,
• Dbanie o rozwój własny przez chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych, poszerzania wiedzy i pracę nad rozwojem własnym.
• Aktywne podejmowane działań zmierzających do budowania długofalowej i efektywnej współpracy,
• Wspieranie merytoryczne Sprzedawców w sklepie w zakresie zakupów na raty,
• Zapewnienie sprawnej, nieprzerwanej i przyjaznej obsługi Klientów, zmierzającej do zadowolenia oraz budowania długofalowych i satysfakcjonujących relacji z Klientami.

WYMAGANIA:

• Doświadczenie w sprzedaży w sektorze finansowym (mile widziane),
• Wykształcenie min. średnie,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• Łatwość nawiązywania kontaktów i wysokiej kultury osobistej,
• Odpowiedzialne podejście,
• Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
• Umiejętność pracy w grupie.

OFERUJEMY:

• Umowę o pracę tymczasową do końca 08.2018 r. (z możliwością przedłużenia współpracy)
Możliwość współpracy w systemie równoważnym w wymiarze 1/4 etatu
• Możliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowej
Pracę na terenie sklepu IKEA – KATOWICE
• Rozpoczęcie pracy od zaraz