Stanowisko: Ekspert ze znajomością j. angielskiego i drugiego języka obcego

Data publikacji: 2017-11-17

Ekspert ze znajomością j. angielskiego i drugiego języka obcego

Miejsce pracy: Katowice

Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.

Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi dla Biznesu, poszukujemy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • Rola doradcza i informacyjna dla Klientów firmy w zakresie zakupionej przez nich usługi,
  • Odpowiedzi na zapytania Klientów w j.angielskim lub włoskim/ francuskim/ niemieckim lub hiszpańskim, kierowane drogą e-mail, czat, telefon,
  • Współudział w szkoleniach organizowanych dla Klientów,
  • Aktywność mająca na celu rozwój projektu,
  • Bieżące raportowanie przychodzących zapytań,
  • Tworzenie świetnej atmosfery pracy.

Wymagania:

  • Zaawansowana znajomość j.angielskiego,
  • Min. średnio zaawansowana znajomość drugiego języka spośród: j.francuski, j.niemiecki, j.hiszpański, j.włoski,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Komunikatywność,
  • Nastawienie pro-klienckie,
  • Doświadczenie w pracy z Klientem,
  • Znajomość MS Office, obsługa komputera na bardzo dobrym poziomie,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w międzynarodowej firmie będącej przyjaznym miejscem pracy,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń socjalnych: karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do obiadów w kantynie pracowniczej, dofinansowanie do żłobka/przedszkola dla dzieci Pracowników, dostęp do platformy e-learningowej i inne,
  • Udział w ciekawym, międzynarodowym projekcie,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kompetencji.