Stanowisko: Główny specjalista ds. zaopatrzenia salonów (Branża Fashion/Retail)

Data publikacji: 2020-01-30

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Główny specjalista ds. zaopatrzenia salonów (Branża Fashion/Retail)

Miejsce pracy: Wrocław, Katowice, Warszawa

Zakres obowiązków:

– Kontrola stanów magazynowych w podległych punktach sprzedaży;

– Zarządzanie systemem weryfikacji zaopatrzenia;

– Realizacja domówieni jednorazowych;

– Zarządzenie asortymentem w salonach (wysyłki, zwroty, ceny);

– Analiza wskaźników wyprzedażowych;

– Analiza wskaźników KPI w poszczególnych salonach;

– Tworzenie raportów;

– Pomoc w bieżących problemach w podległych punktach sprzedaży.

Wymagania:

– Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku;

– Doświadczenie w branży „fahion“ – retail –  miłe widziane

– Znajomość języka angielskiego min. B1/B2

– Zaawansowana znajomość pakietu MS Office ( głównie Ms Excel);

– Samodzielność i inicjatywa w działaniu;

– Kreatywność;

– Umiejętność współpracy.

Oferujemy:

– Prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;

– Praca z prestiżową marka będąca liderem na rynku międzynarodowym;

– Umowa o pracę;

– Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów pozapłacowych;

– Bony rabotowe -fashion – na zakupy w salonach pracodawcy;

– Możliwość realnego rozwoju zawodowego;

– Ciekawe i pełne wyzwań projekty.

{ "@context": "http://schema.org/", "@type": "JobPosting", "title" : "Główny specjalista ds. zaopatrzenia salonów (Branża Fashion/Retail)", "industry" : "LoboHR", "description": "

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

", "responsibilities": "

- Kontrola stanów magazynowych w podległych punktach sprzedaży;

- Zarządzanie systemem weryfikacji zaopatrzenia;

- Realizacja domówieni jednorazowych;

- Zarządzenie asortymentem w salonach (wysyłki, zwroty, ceny);

- Analiza wskaźników wyprzedażowych;

- Analiza wskaźników KPI w poszczególnych salonach;

- Tworzenie raportów;

- Pomoc w bieżących problemach w podległych punktach sprzedaży.

", "qualifications": "

- Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku;

- Doświadczenie w branży „fahion“ – retail -  miłe widziane

- Znajomość języka angielskiego min. B1/B2

- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office ( głównie Ms Excel);

- Samodzielność i inicjatywa w działaniu;

- Kreatywność;

- Umiejętność współpracy.

", "identifier": { "@type": "PropertyValue", "name": "LoboHR", "value": "c481092b-f027-4002-8820-0886d09d6882" }, "datePosted" : "2020/01/30", "validThrough" : "2020/03/01", "hiringOrganization" : { "@type" : "Organization", "name" : "LoboHR", "sameAs" : "https://lobohr.pl" }, "jobLocation" : { "@type": "Place", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressCountry": "Poland", "addressLocality" : "Wrocław, Katowice, Warszawa", "addressRegion" : "Wrocław, Katowice, Warszawa" } } }