Stanowisko: Help Desk z językiem niemieckim

Data publikacji: 2018-09-10

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla dostawcy usług biznesu wspierającego Partnerów z całego świata w takich dziedzinach jak: bankowość i usługi finansowe, produkcja, handel detaliczny, transport i logistyka, opieka zdrowotna, podróże i ubezpieczenia, poszukujemy osoby zainteresowanej stanowiskiem:

Help Desk z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie i klasyfikacja wniosków, które spływają od użytkowników oprogramowania finansowego,
  • Diagnozowanie i kierowanie problemów do odpowiednich działów,
  • Rejestrowanie działań w systemie,
  • Wspieranie pozostałych członków zespołu.

Oczekiwania:

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2 i języka angielskiego na poziomie B1,
  • Umiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się zapytania,
  • Dokładność.

Oferujemy:

  • Współpracę w firmie o międzynarodowym środowisku, z codziennym kontaktem z językiem niemieckim,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji (kursy językowe, szkolenia kompetencji miękkich, kursy komputerowe),
  • Rozbudowaną ścieżkę rozwoju,
  • Dobrą atmosferę i wyjścia integracyjne,
  • Benefity: Multisport, opieka medyczna, bony paliwowe, bilety do kina, bony zniżkowe do wybranych sklepów i wiele innych,
  • Umowę o prace na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • 🍇🍉🍍🍌🍑🍒🍓🥝🥥 poniedziałki.