Stanowisko: HR Business Partner

Data publikacji: 2020-05-14

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

HR Business Partner

Miejsce pracy: śląskie

Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków:
 

  • kompleksowa realizacja procesu rekrutacji uwzględniająca zarówno potrzeby biznesowe jak i  kulturę organizacji oraz wartości w niej obowiązujące
  • współtworzenie i realizacja procesu adaptacji pracowników oraz analiza exit interviews osób odchodzących
  • zarządzanie procesem rozwoju pracowników w tym wsparcie w budowaniu programów talentowych
  • współudział w procesie zarządzania kompetencjami – począwszy od zdefiniowania kluczowych kompetencji dla poszczególnych stanowisk po określenie potencjału kompetencyjnego poszczególnych pracowników – planowanie długoterminowych poziomów zatrudnienia i ścieżek rozwoju
  • realizacja procesu zarządzania szkoleniami, w tym wsparcie w definiowaniu potrzeb szkoleniowych
  • realizacja szkoleń rozwojowych z poziomu trenera wewnętrznego, poprzez realizację autorskich projektów szkoleniowych
  • monitorowanie Employee Experience, między innymi poprzez badanie zaangażowania pracowników
  • przygotowanie raportów i analiz, które posłużą do badania wskaźników związanych z obszarem personalnym
  • bliska współpraca z liderami, menedżerami i wpieranie ich we wdrażaniu przyjętych strategii i rozwiązań.
  • budowa i analiza potencjału ludzkiego w organizacji
  • dzielenie się dostępną wiedzą w celu zapewnienia najlepszych praktyk w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • budowanie wizerunku oraz kultury organizacyjne

Wymagania:

Wymagania:
 

  • doświadczenie w realizacji projektów HR w zakresie rekrutacji, rozwoju, zarządzania kompetencjami
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwoju
  • doświadczenie związane z prowadzeniem szkoleń z zakresu kompetencji miękkich
  • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
  • pasja do pracy w obszarze HR
  • chęć podejmowania wyzwań i elastyczne podejście do zmieniającej się sytuacji
  • otwartość na zmiany i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań

Oferujemy:

Oferujemy:

  • udział u budowaniu przyjaznego miejsca pracy
  • karta sportowa
  • ubezpieczenie grupowe na życie
  • pakiet opieki medycznej
  • zajęcia Jogi w firmie
{ "@context": "http://schema.org/", "@type": "JobPosting", "title" : "HR Business Partner", "industry" : "LoboHR", "description": "

Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

", "responsibilities": "

Zakres obowiązków:
 

  • kompleksowa realizacja procesu rekrutacji uwzględniająca zarówno potrzeby biznesowe jak i  kulturę organizacji oraz wartości w niej obowiązujące
  • współtworzenie i realizacja procesu adaptacji pracowników oraz analiza exit interviews osób odchodzących
  • zarządzanie procesem rozwoju pracowników w tym wsparcie w budowaniu programów talentowych
  • współudział w procesie zarządzania kompetencjami – począwszy od zdefiniowania kluczowych kompetencji dla poszczególnych stanowisk po określenie potencjału kompetencyjnego poszczególnych pracowników – planowanie długoterminowych poziomów zatrudnienia i ścieżek rozwoju
  • realizacja procesu zarządzania szkoleniami, w tym wsparcie w definiowaniu potrzeb szkoleniowych
  • realizacja szkoleń rozwojowych z poziomu trenera wewnętrznego, poprzez realizację autorskich projektów szkoleniowych
  • monitorowanie Employee Experience, między innymi poprzez badanie zaangażowania pracowników
  • przygotowanie raportów i analiz, które posłużą do badania wskaźników związanych z obszarem personalnym
  • bliska współpraca z liderami, menedżerami i wpieranie ich we wdrażaniu przyjętych strategii i rozwiązań.
  • budowa i analiza potencjału ludzkiego w organizacji
  • dzielenie się dostępną wiedzą w celu zapewnienia najlepszych praktyk w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • budowanie wizerunku oraz kultury organizacyjne
", "qualifications": "

Wymagania:
 

  • doświadczenie w realizacji projektów HR w zakresie rekrutacji, rozwoju, zarządzania kompetencjami
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwoju
  • doświadczenie związane z prowadzeniem szkoleń z zakresu kompetencji miękkich
  • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
  • pasja do pracy w obszarze HR
  • chęć podejmowania wyzwań i elastyczne podejście do zmieniającej się sytuacji
  • otwartość na zmiany i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań
", "identifier": { "@type": "PropertyValue", "name": "LoboHR", "value": "ccb1273b-9bd2-4a18-a8da-eb2434d4db52" }, "datePosted" : "2020/05/14", "validThrough" : "2020/06/18", "hiringOrganization" : { "@type" : "Organization", "name" : "LoboHR", "sameAs" : "https://lobohr.pl" }, "jobLocation" : { "@type": "Place", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressCountry": "Poland", "addressLocality" : "śląskie", "addressRegion" : "śląskie" } } }