Stanowisko: HR Shared Services Specialist (payroll)

Data publikacji: 2021-06-25

LoboHR jest agencją rekrutacyjną, która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

HR Shared Services Specialist (payroll)

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków:

  • wpływ na rozwój polityki płac i świadczeń
  • proponowanie i wdrażanie działań rozwojowych
  • czynności związane z listą płac
  • komunikacja z menedżerami i pracownikami w kwestiach związanych z płacami
  • kontakt z audytorami i działem finansowym dotyczący płac
  • administracja związana z zatrudnieniem pracowników
  • zarządzanie i monitorowanie nieobecności pracowników (zwolnienia lekarskie, urlopy, urlopy macierzyńskie, urlopy naukowe, itp.)
  • zarządzanie zmianami w danych osobowych (kierownik, dział, tytuł, wynagrodzenie, centrum kosztów, itp)
  • raportowanie danych płacowych i prognozowanie budżetu
  • prowadzenie codziennych działań związanych z usługami opieki zdrowotnej, ubezpieczeniami personelu 
    i świadczeń pracowniczych

 

Wymagania:

Wymagania:

  • wiedza w zakresie procesów płacowych i działań administracyjnych HR
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie (SSC/BPO)
  • znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • znajomość języka duńskiego, norweskiego, szwedzkiego lub fińskiego jest dodatkowym atutem
  • doświadczenie w pracy z krajami skandynawskimi w zakresie płac- konieczność
  • dbałość o szczegóły, dokładność
  • umiejętności pracy w zespole w środowisku wirtualnym i zdolność do samodzielnej pracy

Oferujemy:

Oferujemy:

  • możliwość całkowitej pracy zdalnej lub praca z biura w Krakowie
  • plan wprowadzający dla nowych pracowników, ścieżka kariery i indywidualny plan rozwoju
  • szeroka gama szkoleń e-learningowych
  • wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji (kursy językowe lub finansowe).
  • możliwości rozwoju zawodowego w różnych obszarach biznesowych
  • prywatna opieka medyczna
  • premie za polecenie i wyniki
  • elastyczne godziny pracy (w tym home office)