Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta, firmy dostarczającej systemowe rozwiązania techniczne poszukujemy kandydata na stanowisko:
Obowiązki:
Kierowanie projektami,
Analiza potrzeb i wymagań,
Planowanie i organizacja budów,
Przygotowanie zestawień, kosztorysów, wycen kosztów i budżetów budów,
Planowanie rozwiązań i optymalizacja rozwiązań dla potrzeb budów,
Nadzór wykonawczy nad realizowanymi obiektami i instalacjami,
Pozyskiwanie zgód, uzgodnień i nadzorów,
Nadzór nad jakością,
Doradztwo techniczne,
Przeprowadzanie badań, prób i testów,
Kontrola wykonania w zakresie ilości, jakości, kosztów i terminowości,
Rozliczanie budów,
Prowadzenie odbiorów,
Przygotowywanie dokumentacji realizacyjnej i powykonawczej,
Przygotowywanie ofert,
Organizowanie, wykonywanie i nadzorowanie usług serwisowych,
Realizacja obowiązków wynikających z wewnętrznych regulaminów, zarządzeń, procedur i procesów,
Raportowanie i rejestracja procesów w systemie informatycznym,
Miejscem pracy jest Bielsko-Biała oraz realizowane inwestycje budowlane na terenie woj. śląskiego, małopolskiego, dolnośląskiego, podkarpackiego, opolskiego.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, techniczne,
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Umiejętność kierowania budową,
Umiejętność tworzenia harmonogramów,
Świadectwo kwalifikacyjne E i D w zakresie urządzeń, instalacji i sieci cieplnych,
Bardzo dobra znajomość wymagań technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych związanych z budowami sieci, instalacji, systemów i obiektów,
Certyfikaty producentów z zakresu montażu ich wyrobów,
Znajomość praw krajowych i europejskich związanych z budowami sieci, instalacji, systemów i obiektów,
Znajomość technicznych norm krajowych i europejskich dotyczących sieci, instalacji, systemów i obiektów,
Znajomość procedur, przepisów i zasad związanych z realizacją budów sieci, instalacji, systemów i obiektów,
Znajomość umów i procedur FIDIC,
Wiedza i umiejętności z zakresu kierowania projektami,
Umiejętność tworzenia rozwiązań w zakresie sieci cieplnych,
Umiejętność czytania i wykorzystywania projektów i schematów technicznych,
Umiejętność tworzenia schematów technicznych i technologicznych,
Umiejętność tworzenia kosztorysów w programach kosztorysowych,
Prawo jazdy – min. 1 rok,
Biegłe korzystanie z komputera i komputerowych urządzeń przenośnych,
Biegła praca w programach MS EXCEL, MS WORD i MS PROJECT,
Posługiwanie się programem AUTOCAD,
Prowadzenie korespondencji technicznej, urzędowej i biznesowej,
Biegła praca w oprogramowaniu obsługującym firmę – w zakresie stanowiska,
Znajomość wewnętrznych regulaminów, zarządzeń, procedur i procesów,
Znajomość prawa zamówień publicznych.
Oferujemy:
Stabilność zatrudnienia,
Atrakcyjny pakiet socjalny,
Udział w ciekawych projektach,
Uczestnictwo w szkoleniach opłacanych przez pracodawcę.