Data publikacji: 2017-11-21
Konsultant Centrum Obsługi Klienta – Telefony przychodzące
Miejsce pracy: Warszawa
Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources.
W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.
Wraz z naszym klientem poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
ZADANIA:
• Telefoniczna obsługa klientów – telefony przychodzące
• Udzielanie Klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące: oferty produktowej, sposobów składania zamówień, terminów dostaw
• Przyjmowanie reklamacji przez telefon
• Przygotowanie raportów i zestawień związanych z wykonywanymi zadaniami
WYMAGANIA:
• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• Dyspozycyjność
• Zaangażowanie i komunikatywność
• Odpowiedzialność i rzetelność
OFERUJEMY:
• Praca w oparciu o umowę zlecenie do 31.12.2017 r. (z możliwością przedłużenia współpracy)
• Atrakcyjne wynagrodzenie: 17 zł/godz.
• Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 17
• Możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz
• Praca w Warszawie ul. Kłobucka
LOBO HR
DLA PRACOWNIKA
DLA PRACODAWCY
Polityka Ochrony Prywatności Pracowników i Pracowników Tymczasowych
All rights reserved. Lobo HR © 2020
code+design: tomhajduk.com / Maciej Michalewski