Stanowisko: Konsultant ds. Obsługi Klienta

Data publikacji: 2018-11-09

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Nasz Klient to Spółka, która powstała z myślą o Klientach ceniących bezpieczeństwo, czas i profesjonalizm. Instytucja finansowa pozabankowa stworzona przez zespół ekspertów z branży finansowej.

W związku z rozwojem firmy, Nasz Klient poszukuję osób na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

WYZWANIA, JAKIE NA CIEBIE CZEKAJĄ:

  • Obsługa klienta – telefoniczna (połączenia przychodzące) oraz mailowa,
  • Kontakt z kontrahentami i pośrednikami współpracującymi ze Spółką,
  • Udzielanie informacji dotyczących produktów, usług, możliwości współpracy,
  • Kontakt i współpraca z Zespołem Doradców Kredytowych Spółki.

PRZYDA CI SIĘ:

  • Umiejętność budowania relacji z Klientami,
  • Uśmiech i pozytywna energia,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Odpowiedzialność i sumienność w powierzonych zadaniach,
  • Umiejętność pracy w zespole.

NASZ KLIENT MA DLA CIEBIE:

  • Szkolenia wdrożeniowo-produktowe,
  • Stałe wynagrodzenie + dodatkowe prowizje i premie,
  • Płatne przerwy,
  • Dogodną lokalizację biura koło Metra Świętokrzyska,
  • Elastyczne godziny pracy – dostosujemy harmonogram do Twoich potrzeb,
  • Praca w młodym i pełnym entuzjazmu zespole,
  • Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa, owoce w biurze, pyszna kawa, imprezy integracyjne, dofinansowanie do kursów),
  • Miłą atmosferę pracy oraz możliwość rozwoju w strukturach Spółki.

 

Chcesz połączyć pracę ze studiami lub rozpoczynasz swoją przygodę na rynku pracy ?

Czekamy właśnie na Ciebie, dołącz do naszego Zespołu !

Zainteresowanych Kandydatów zapraszamy do aplikowania.